Uitvoerend leiderschapsteam

Christengemeente Hoogeveen is een kerk waarbij warmte, duidelijkheid en eenheid belangrijke kernwaarden zijn. Dit is niet vreemd, want wij willen een kerk zijn die zo veel mogelijk teruggaat naar hoe Jezus kerk heeft bedacht. Toen Jezus hier op aarde rondliep, was Hij een soort magneet. Vaak staat er beschreven dat Jezus een grote groep mensen om zich heen had, dan moet er wel een aangenaam en prettige atmosfeer om Hem heen hebben gezeten. Dit is ook wat ik vaak hoor van ervaringen die mensen hebben als ze bij Christengemeente Hoogeveen zijn geweest.

Christengemeente Hoogeveen is een plek dat voelt als thuiskomen, bij ons mag je lekker jezelf zijn en kan je helemaal tot rust komen tijdens onze diensten. Tegelijkertijd hebben wij doordeweeks een breed scala aan mogelijkheden om jezelf juist verder te kunnen ontwikkelen. Tijdens onze cursussen en trainingen hebben wij echt oog voor jou! Wij willen het beste uit jou naar boven halen, zodat alle gaven die God aan jou gegeven heeft ook echt goed gebruikt kunnen gaan worden.

Als je al eens bij een van onze diensten of lessen bent geweest, zal je ongetwijfeld hebben ervaren dat de koffie momenten net zo belangrijk zijn als de boodschap die op dat moment wordt gegeven.

Jezus hield van laagdrempeligheid, iedereen kon en mocht Hem benaderen. Als leider van het uitvoerend leiderschapsteam ben ik dan ook super trots op mijn team, wij voelen ons niet hoger of beter dan wie dan ook onze gemeente komt bezoeken en vinden het gezellig als je komt.

Gonny, Rhona, Afke en Daniëlle zorgen er samen met hun teams voor dat Christengemeente Hoogeveen voelt als thuiskomen.

Tot snel!

Jerry Djababoe

Daniëlle Duinkerken                       Rhona Waterreus                       Gonny Kuilder                      Afke De Backer
   Kerkelijk Bureau                           Sunday Funday                Training, opleiding, Coaching.            NextGen